.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر بندر امیر‌آباد ‌یکی از مدیران برتر اقتصادی شد

شمال نيوز- مدیر بندر امیر‌آباد بهشهر به دلیل جذب سرمایه‌های خارجی و داخلی یکی از مدیران برتر اقتصادی کشور معرفی و تقدیر شد.

به گزارش فارس، در نخستین همایش حمایت از سرمایه‌گذاری و تاثیر آن بر رشد اقتصادی کشور، از سید علی نعیمی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر‌آباد به عنوان یکی از 100 مدیر برتر کشور در زمینه رشد سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تقدیر شد.

در این همایش که با حضور ارگان‌های دولتی سراسر کشور برگزار شد، سرمایه‌گذاری‌‌های صورت ‌گرفته خارجی و داخلی و راهکارهای رشد و ارتقای آنها مورد بررسی قرار گرفت و از تلاش‌های سازمان بنادر و دریانوردی در این زمینه هم تقدیر شد.

سیدعلی نعیمی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر‌آباد بهشهر به عنوان یکی از 100 مدیر برتر کشور در زمینه جذب سرمایه‌گذاری مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس همایش به ایشان اهدا شد.

بندر امیرآباد توانسته در 10 ماه سال‌ جاری در زمینه صادرات و واردات، به رکورد بیش از سه میلیون و یکصد هزار تن دست یابد و با بهره‌گیری از زیرساخت‌های مناسب و امکانات بوجود آمده به‌عنوان بندر پیشرو و نسل سوم، کانون توجه سرمایه‌گذاران باشد./210خ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 27 بهمن 1391
مهندس نعیمی لیاقت مدیر کلی را دارد حالا که مدیر کل بندر قرار مجرمیتش صادر شدهاست اورا جایگزینش کنید
نا شناس 28 بهمن 1391
يعني ما در كشور 100 مديربرتر درزمينه جذب سرمايه گذاري داريم!!جالبه ولي اصلا با وضع موجود جور درنمياد.ميشه آقاي نعيمي توضيح بدن چقدر سرمايه گذاري داخلي و خارجي درزمان تصدي مسووليت ايشان جذب شده؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.